Oslavy a firemní akce

 

linka small

 

Salonek i školicí místnost

Hledáte místo pro menší rodinnou oslavu, uzavřenou společnost přátel nebo firemní akci od večírku po školení?

Nabízíme Vám náš salónek, který disponuje kapacitou cca 25 až 35 osob v závislosti na uspořádání stolů.

Místost můžeme vyzdobit pro slavnostní hostinu, nebo můžete mít vedle svého posezení soukromý raut. Stejně tak je možné využít dataprojektor s ozvučením a dotykovou tabulí pro promítání fotek a videí na rodinné oslavě, nebo k prezentaci pro Vaše kolegy a obchodní partnery na firemní akci. Při „školním“ uspořádání je možné místnost využít i pro školení Vašich zaměstnanců nebo zákazníků.

Salonek

Podmínky nájmu salonku a školicí místnosti

Salonek a školicí místnost nabízíme nejen zákazníkům naší restaurace, ale k nájmu také dalším zákazníkům naší společnosti a firmám, např. pro firemní školení.

Poptávku termínu a rezervaci je možné domluvit s provozní restaurace Denisou Juřátkovou na telefonu (+420) 736 717 747 nebo e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Podmínky nájmu najdete níže.

Ceník a podmínky nájmu salonku a školicí místnosti ke stažení

 

linka small

Nabídka nájmu salonku a školící místnosti

Ceník a obchodní podmínky

Pro firemní večírky, oslavy nebo školení nabízíme nájem salonku nebo školící místnosti s kapacitou přibližně 35 osob v centru Olomouce. V rámci akce je možné využít zázemí naší restaurace a pizzerie U Kristýna, která může zajistit také občerstvení, obědy, večeře nebo raut. Rezervaci prostor je možné udělat předem telefonicky nebo e-mailem na níže uvedené kontakty a je potřeba ji potvrdit e-mailem. Na základě potvrzení se rezervace stává závaznou.

 

NájemCena
0 až 4 hodiny 1 500 Kč
Celý den 3 000 Kč

Ceny jsou s DPH.

V případě konzumace jídel a nápojů naší restaurace za více než 5000 Kč je nájem místnosti zdarma. Součástí nájmu je možnost využít Wi-Fi, dataprojektor a stojan na flipchart. Na základě samostatné objednávky pro Vás rádi připravíme občerstvení, raut, oběd nebo večeři, nebo zajistíme papíry na flipchart.

 

Storno podmínky

V případě zrušení závazné rezervace více než 7 dnů před akcí není účtován poplatek. V případě zrušení závazné rezervace 7 dnů až 2 dny před akcí je účtováno 50% ceny sjednaného nájmu. V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před začátkem akce nebo jejího neuskutečnění bez stornování rezervace je účtován poplatek ve výši rovné výši závazně objednané rezervace.

 

Objednávky a rezervace

Denisa Juřátková

+420 736 717 747

Jana Navrátilová Borůvková

+420 733 742 753

 

 

 

linka small

 

Salonek