Oslavy a firemní akce
Salonek i školicí místnost
Hledáte místo pro menší rodinnou oslavu, uzavřenou společnost přátel nebo firemní akci od večírku po školení?
Nabízíme Vám náš salónek, který disponuje kapacitou cca 25 až 35 osob v závislosti na uspořádání stolů.
Místost můžeme vyzdobit pro slavnostní hostinu, nebo můžete mít vedle svého posezení soukromý raut. Stejně tak je možné využít dataprojektor s ozvučením a dotykovou tabulí pro promítání fotek a videí na rodinné oslavě, nebo k prezentaci pro Vaše kolegy a obchodní partnery na firemní akci. Při „školním“ uspořádání je možné místnost využít i pro školení Vašich zaměstnanců nebo zákazníků.
Podmínky nájmu salonku a školicí místnosti
Salonek a školicí místnost nabízíme nejen zákazníkům naší restaurace, ale k nájmu také dalším zákazníkům naší společnosti a firmám, např. pro firemní školení.
Poptávku termínu a rezervaci je možné domluvit s provozní restaurace Denisou Juřátkovou na telefonu (+420) 736 717 747 nebo e-mailu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Podmínky nájmu najdete níže.
Ceník a podmínky nájmu salonku a školicí místnosti ke stažení
Nabídka nájmu salonku a školící místnosti
Ceník a obchodní podmínky
Pro firemní večírky, oslavy nebo školení nabízíme nájem salonku nebo školící místnosti s kapacitou přibližně 35 osob v centru Olomouce. V rámci akce je možné využít zázemí naší restaurace a pizzerie U Kristýna, která může zajistit také občerstvení, obědy, večeře nebo raut. Rezervaci prostor je možné udělat předem telefonicky nebo e-mailem na níže uvedené kontakty a je potřeba ji potvrdit e-mailem. Na základě potvrzení se rezervace stává závaznou.
Nájem | Cena |
---|---|
0 až 4 hodiny | 1 500 Kč |
Celý den | 3 000 Kč |
Ceny jsou s DPH.
V případě konzumace jídel a nápojů naší restaurace za více než 5000 Kč je nájem místnosti zdarma. Součástí nájmu je možnost využít Wi-Fi, dataprojektor a stojan na flipchart. Na základě samostatné objednávky pro Vás rádi připravíme občerstvení, raut, oběd nebo večeři, nebo zajistíme papíry na flipchart.
Storno podmínky
V případě zrušení závazné rezervace více než 7 dnů před akcí není účtován poplatek. V případě zrušení závazné rezervace 7 dnů až 2 dny před akcí je účtováno 50% ceny sjednaného nájmu. V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před začátkem akce nebo jejího neuskutečnění bez stornování rezervace je účtován poplatek ve výši rovné výši závazně objednané rezervace.
Objednávky a rezervace
Denisa Juřátková +420 736 717 747 |
Jana Navrátilová Borůvková +420 733 742 753 |